Städat!

Godmorgon!

Är hos Tobbe idag. Vi var och grilla med mamma och pappa igår, trevligt. Sen åkte vi hem till Tobbe för att bädda ner honom i sängen. Han skulle ju upp tidigt idag och jobba. Så själv vaknade jag första gången vid 8 idag, men tvingade mig själv att somna om en stund. Så gick upp vid 9 istället. Och då hade jag ingenting att göra, för det fanns ingen sol så man kunde sola och det blåser rätt kallt ute på hans balkong. Så jag började helt enkelt att diska resten av hans disk och efter det så fortsatte jag genom hela lägenheten. Så nu är den dammad, dammsugen och alla saker är bortplockade osv. 
Så nu sitter jag och tittar lite på tv, tänkte ta en dusch snart med. Så hörs!






Kommentarer
Postat av: stina

duktiga johanna :d

2010-05-23 @ 21:53:04
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: Tobbb

Så fruktansvärt fint du gjorde här!:D Du hade verkligen inte behövt det, men det var riktigt gulligt gjort!!^^)

2010-05-23 @ 22:44:19
URL: http://persmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0