Tillbaka i Falkenberg

Hej och hallå!
Varit lite dålig med uppdateringen denna veckan, anledningen till detta är för att Tobbe har vart nere i Båstad hela veckan så han har roat mig de mesta utav tiden så har inte känt behöv av att skriva blogg. 
Men nu är jag åter i Falkenberg igen, Tobbe är kvar i Båstad för att se modevisningen som textilarna har denna veckan. Jessica (som jag bor med) går ju textil så hon är med på modevisningen. Vi i skolan var och såg den igår. Riktigt duktiga var dem och mycket olika sorters kläder och tankesätt. Mycket intressant och roligt. Så har du vägarna förbi Båstad idag så åk dit och titta!
Nu sitter jag ute på våran uteplats med datorn i knät och lyssnar på åskregnet som precis började. Hade tänkt att sola, men fick ändra mina planer när himlen öppnade sig. Fast fortfarande är det riktigt varmt och skönt ute så sitter nog här lite till. 






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det har varit så underbart hela veckan! Tack så jättemycket för allt!:) Tur att ni fick gå på den näst bästa visningen iaf:P

2010-05-21 @ 23:43:42
Postat av: Stefan

jag ska till ´Falkenberg snart!! haha

2010-06-02 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0