Tisdag

Typ vart dålig uppdatering idag även om jag vart hemma hela dagen. 
Men har inte känt för det, har inte haft något intressant att skriva om. Då är det inte skoj, varken för mig att skriva eller dig att läsa. Så lika bra att man är tyst då.

Dagen har vart hyfsat händelselös. Var och handlade en runda med Emma i förmiddags, mitt i ösregnet. Lagom tills man kom hem och hade duschat en långt varm dusch så började solen titta fram lite lätt. 
Då blev det lunch, blev hästkorv, eller falukorv som det egentligen heter. Varför jag kallar det hästkorv kan vi ta en annan gång. 
Sen i eftermiddags har jag pluggat lite matte, men gick inget bra alls typ så allt slutade med att jag blev sur och slog handen så hårt i bordet att jag själv blev rädd. Sen packade jag ihop mina saker med ett tjut av "jag orkar inte detta mer, bryr mig inte längre!". Kände vid det tillfället att det var ett bra tillfälle att sluta försöka räkna innan jag skulle få för mig att kasta miniräknaren i väggen så den skulle gå i miljoner bitar. Det har ju funnits sådana insidenter tidigare, dock inte med miniräknare utan med andra föremål som råkade ligga alldeles för nära vid helt fel tillfällen.
Sen blev det i alla fall lite räkwook till kvällsmat och resten av kvällen bestod utav lite tv, var ju desperate housewives! Blir ledsen om jag missar nästa avsnitt, de är ju det sista på denna säsongen. 
Nu har jag i alla fall bäddat ner mig i min säng och tänkte sova lite. Är ju en dag i morgon också. Hörs!





Närbild är fint ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0