Tre månader!

Hej och Hallå!
Sovmorgon idag, det är älskvärt! Eller i alla fall de dagar man kan ta sig till och från skolan utan problem. 
Så sitter just nu och äter en skål yoghurt och dricker en mugg nyponsoppa. Trevlig sysselsättning såhär på morgonen.
Sen blir det skolan med natur. Inte helt fel det heller. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, plugga lite matte kanske. Vi får väl se. 
Imorgon kommer min älskade Tobbe hit,
SAKNA!
Och idag har vi vart tillsammans i tre månader, inte dåligt! Fast hoppas på massa mer månader, och tror även det kommer bli så. UNDERBART!
Dikten jag skrev igår är till honom, eller om honom, eller vad man nu säger. Så tror han kommer tjata som en..jag vet inte vad.. imorgon för att få läsa den. Eller så glömmer han bort det. Får väl se. 
Men nu ska jag snart platta mitt hår, så vi hörs!





Kan inte annat än älska bilden, och älska han på bilden med för den delen!

Kommentarer
Postat av: stinaaa

vem tog bilden? :O GRATTIS :D

2010-05-04 @ 12:13:41
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0