Student, matte och bilder i överflöd!

Goddag, måndag nu igen då. Veckorna går väldigt fort och studenten närmar sig med stormsteg. Samtidigt som det skrämmer skiten ur mig så längtar jag. Det skrämmer mig att jag har noll koll på vad som händer sen, efter den 11 juni är det jag själv som styr mitt liv. Inte lärare och scheman. 
Än så länge har jag ingen speciellt bra koll på vad som händer och inte heller på vad jag vill ska hända. Men hoppas på jobb nu i början i alla fall. 
Känner mig utöver det rätt lugnt inför studenten. Försöker mest leva här och nu och kunna lämna Apelryd och Båstad med ett positivt minne för livet. 

Skulle fått extra hjälp i matten idag, så skulle haft tre timmars matte istället för två, men vår samhällslärare är sjuk så vi fick sluta två timmar tidigare och min mattelärare hade då inte tid med mig. Så fick låna B boken och försöka lära mig ifrån den istället och stanna över nästa måndag istället.
Då är ju nästan alla treor i Spanien med, så då blir det lugnare på matten och han hinner nog lägga ner lite mer tid på mig. Det är positivt. 

Så nu sitter jag istället hemma i köket. Sitter och skriver lite blogg och lyssnar musik. Ska skriva en liten dikt sen med tänkte jag för fick jättelust med det innan i skolan. 
Vill ha vatten nu, så skriver mer senare. Hörs!




Lite ljusa bilder kanske, men solen lyser genom fönstret så det blev så.
Men du kan väl inte annat än älska det iaf?  ;D







Tack för mig! =D

Kommentarer
Postat av: Tobb

Hihi söta bilder:D Ska bli spännande att få läsa den där dikten:P Det är synd att jag inte kommer ihåg så mycket av matten, annars kunde jag ju hjälpt dig lite.

2010-05-03 @ 15:53:25
Postat av: Stefan

fin fina bilder ju!!!

2010-05-04 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0