Finns det en vettig förklaring?

Halloj!

Inatt drömde jag att Wilde, katten då alltså, höll på att kvävas av massa godiskulor. Typ som såna m&m:s ni vet? 
Allt började med att han sprang runt mig och Tobbe som en galning och vi fattade inte vad som var fel, så sa Tobbe "äsh ingen fara, han letar väl bara efter kattlådan igen". 
Så lyfte jag upp honom för att se vad som var fel och då viskade han fram, ja katten alltså, "jag kvääääävs".
Så skrek jag "Kväääävs!?" och började trycka honom på magen, så kände man små kulor där inne och jag fortsatte att trycka och ut kom det massa kulor i olika färger. 
Efter jag stått där och tryckt ut kulor en stund så frågade jag honom "hur många har du ätit egentligen?" och då fick jag som svar, "äsh bara några hundra stycken..". 
Så fick jag stå där och trycka ut hundra stycken m&m:s ur våran katt som är typ 20 cm lång och 10 cm hög. 
När jag sedan fått ut alla och han kunde andas igen frågade jag Tobbe hur han lyckats få tag på m&m:s eftersom vi inte hade några hemma. Så svarade Tobbe "nää men han gick iväg till ica innan och köpte det för han var sugen på det". 


Alltså, då är mina frågor just nu.
Varför i hela världen drömmer jag att våran katt kvävs?
Varför drömmer jag om m&m:s?
Hur i hela friden kan en så liten katt få i sig 100 m&m:s?
Är det normalt att en katt går en sväng till ica för att handla helt ensam?
Och sist men inte minst, kan en katt viska "jag kväääävs" och sedan säga att han ätit hundra m&m:s ? 




Tror han letade efter musen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha johanna, vilken dröm ^^

"nää han gick iväg till ica"XD

2010-11-29 @ 17:41:35
Postat av: från Emelie

2010-11-29 @ 17:42:04
Postat av: stiiiinis

haha, knas. att du kommer ihåg allt :o glömmer alltid av mina drömmar, minns typ bara nått litet ^^ men nu kan jag inte träna på länge :( för e så förskyld. s u g e r :(

2010-11-30 @ 20:19:20
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: stiiiinis

haha, knas. att du kommer ihåg allt :o glömmer alltid av mina drömmar, minns typ bara nått litet ^^ men nu kan jag inte träna på länge :( för e så förskyld. s u g e r :(

2010-11-30 @ 20:19:21
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: Tööönt!

http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8 - tönt vill ha den kisen :(

2010-12-05 @ 23:58:16
Postat av: Stefan

haha rolig katt du!!!!

2010-12-11 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0