För dig som bryr dig..

Tänkte bara dela med mig av lite intressant pärlfakta. Eller speciellt intressant kanske det inte är. Men det brukar det inte vara när jag skriver här. Så strunt samma. Tänker ändå berätta liksom.



Bild på mig och Tobbe som jag håller på att pärla. Anledningen till att det är "hål" i Tobbes kind är för att pärlorna i den färgen tog slut så måste köpa fler. 
Men har ist kommit fram till att jag struntar i att beställa nya i den färgen. Så förstör jag hela plattan ist och börjar om från början på en bättre bild. 
Den bilden som är nu är ju inte så bra, den ser ju rätt "pixlig" ut eller vad man ska säga. 
Så får se till att Tobbe vill ställa upp som modell en gång till och ta en bättre bild som blir bättre att pärla.
Är ju roligare att ha den när den är klar om den verkligen är bra och man är nöjd med den än att ha denna som är dålig bara för att ha någon, om du förstår hur jag tänker. 
Kostar ju ändå en del med alla pärlor och tar ju en tid att göra, så bättre om man får den riktigt bra då!

Det var egentligen bara det jag ville tala om, mest kanske för att jag ville visa upp denna bild innan den förstörs
Så nu vet du det, intressant det var va? 

Och ja jag vet att den nedre plattan inte ligger jämnt med de övre, men det är ju bara för att det egentligen är tre plattor som man sätter ihop till en stor sen, så la den sig inte så bra och jag orka inte hålla på och pilla massa, man fattar ju hur det ser ut ändå ju!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Madde. O

fan vad snyggt ändå:D

2010-11-14 @ 13:53:05
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/
Postat av: Emelie :)

vill se bild på kissekatten :)

2010-11-15 @ 15:57:32
Postat av: T

Nää, inte förstöra den!

2010-11-16 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0