28

Har vart med Frida sen klockan 8 i morse. 
Startade med en promenad på typ 8 kilometer med hennes lille vovve, härligt!
Efter promenaden följde jag med henne hem och smakade på bröd som hennes mamma bakat. Riktigt gott faktiskt, även om det var russin i. 
Sen åkte vi ner till stan för att luncha med Elin, så blev både lunch och fika i ett. Mycket trevligt får jag säga. 
Tittade även lite i stan. När Elin gick tillbaka till skolan åkte jag och Frida hem till mig och Tobbe för att hämta pärlplatta och hälsa på lite. Så satt där och snacka en stund innan vi bestämde oss för att åka igen.
Så nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar typ. 
Vad som händer mer idag vet jag inte riktigt, inget planerat liksom. 
Ska pärla lite nu, hörs!


Fridas söta lille vovve, Theo =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Frida? Larsson? Vad fasen gjorde hon uppe kl8 när hon jobbar till 4? :P

2010-11-29 @ 12:42:47
Postat av: Johanna

4? Säker på att hon jobbade till 4 den gången, var ju ett tag sedan :P

2010-11-29 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0