Bara för att...

Bara för att jag har jordens finaste person sovandes i rummet bredvid. 
Bara för att jag var dödligt orolig i morse.
Bara för att jag älskar att höra när han säger att han älskar mig. 
Bara för att det aldrig känts så rätt som nu.
Och bara för att jag aldrig trodde det skulle kunna kännas så som nu. 
Och bara för att jag älskar honom mer än allt annat på denna jord. 
Ja, just därför önskar jag att få dela mitt liv med honom. 
Och jag hoppas han önskar detsamma tillbaka.

Och det där med hus, barn, bil och hund, ja det skrämmer mig faktiskt inte längre. 
Inte om det är med dig jag får dela det. 
Och blir det inte med dig, ja då får det vara. 
För det är det som kallas livet. Och livet, det är du! 




Kommentarer
Postat av: T

Klart jag önskar det! Du är det finaste som finns. Livet vore inte mycket utan dig! Hoppas verkligen att jag får dela det med dig!<3

2010-10-03 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0