Fika

Dagen idag har bestått av att vakna och göra mig i ordning, sen blev det att möta upp Emma och hennes syster på ica. Åka med dem hem och lämna syster, åka med Emma in till stan igen. Där vi väntade på Frida. 
Och medan vi vänta kom det fram en som ville fråga oss fråga och ta bild på oss till tidningen i morgon. 
Sen kom Frida och då blev det fika med varm choklad och chokladboll. 
Satt där och snacka ett tag, sen drog Emma hem och jag och Frida inväntade nytt folk. 
Jag hade egentligen tänkt dra när de nya människorna kom, för behövde gå hem och äta. 
Men Elin fick för sig att köpa en macka så jag ville inte vara sämre så stannade kvar och tog då fika nummer två. 
Sen gick jag hem, bytte kläder och väntade på att mamma skulle hämta mig. Så blev det träning, härligt!
Och nu sitter jag här, tittar lite tv och väntar på att Tobbe ska komma hem från jobbet. 
Ska leta efter nått att äta lite på också för känner mig fortfarande hungrig. 
Hörs!



Blev inga bilder varken på fika nummer ett eller två, så får en gammal ist =)

Kommentarer
Postat av: Stefan

haha du verkar ju va sågen på nåt gött!! fin bild!!

2010-12-11 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0