Flyttat hem..

Hallo!
Har "lovat" Tobbe att skriva massa nu under de dagar vi är ifrån varandra. 
Han sitter ju hemma och töntar sig med sina vänner, kallas även lan med ett annat ord. Och jag valde då att flytta hem till mina föräldrar under tiden.

Dagen har typ bestått av att komma hem till mamma, då vi åkte in till stan och fikade. Jag köpte även ett par skor, fast det har jag inte vågar tala om för någon mer än mamma än, speciellt inte för Tobbe, hehe.
Sen åkte vi hem iaf och gjorde oss klara för träning. Så efter träningen blev det en promenad och sen hem för att äta lite. 
Och nu ligger jag i sängen, måste ju göra den lite lagom varm tills man ska sova liksom. Ingen som sovit i den på typ 2 månader eller något sånt om jag inte har helt fel, så den är ju inte jättevarm precis ;)

Men snart ska jag nog stänga av datorn och sova, för ska vara hemma hos Frida klockan 8 i morgon, vi ska liksom rasta hennes lille hund då. Sen funderar jag på att åka inom Tobbes, eller vårat eller vem som nu äger stället. Och hämta en pärlplatta, för jag behöver en sådan just nu! Men vet inte om jag vågar ta mig dit nu när de lanar, fast iofs så kan jag ju passa på att "låna" några godisbitar också, om det finns kvar då vill säga. 


Min fina lilla tönt! ♥

Kommentarer
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

men men... kommer inte han få reda på skorna när han läser vad du skrivit i bloggen?:O

2010-10-27 @ 23:32:33
Postat av: Tobbe

Ja du får komma hem imorn o hälsa på oss:D Vad blev det för skor? Man kan aldrig få nog med skor:P

2010-10-27 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0