Galor och gravida flodhästar!

Tittade precis på rosa bandet-galan. 
Gillar egentligen inte riktigt att titta på såna galor, för jag blir så ledsen i hela mig. 
Men samtidigt tycker jag att det är bra att titta på dem för man tänker verkligen efter ordentligt. 
Blev iaf att vi gav 100 kronor till dem. Har ju även köpt rosa bandet innan, i några år faktiskt. 
100 är ju inte så mycket egentligen, men alltid bättre än inget alls. Så jag är glad för det. 
Känns bra i hjärtat och kroppen när man gör sånt tycker jag. 

Men just nu ligger jag i sängen och tänkte väl snart sova, är lite trött faktiskt. 
Imorgon är det träning, träffa Tobbe, flytta hem och äta med mamma som står på schemat. 
Vad jag gör resten av tiden lär ju visa sig i morgon. 

Godnatt!


Saknar faktiskt stora sängen, självklart sällskapet också! 
Men även om jag vart hemma nu så hade jag ju inte fått någon sovkompis.
Så kan ju säga att jag saknar platsen mest. 
Gillar när man kan ta lika mycket plats som en gravid flodhäst utan att någon klagar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0