Gravid?

Kors vilken effektiv dag det är idag. Vakna först vid tio i åtta. Hade haft en av mina dumma drömmar igen. Så började dagen med att smsa Tobbe, både för att berätta för honom hur jag känner för honom men också för att intala mig själv att det faktiskt bara var en dröm och att Tobbe visst finns kvar och inte lämnat mig. Så blev han jätteglad över smset och svarade jättefint och då kändes allt jättebra igen! 
Sen somnade jag om och vakna igen vid halv nio och gick upp. 
Då blev det en dusch, sen frukost. Efter det blev det fixat håret och sminka mig osv. Sen ställde jag mig och diskade, efter disken var klar började jag dammtorka hela lägenheten och plocka bort saker som låg i vägen osv.
Sen städade jag inne på toaletten. Sen åkte jag en runda för att titta en sak. Och nu är jag hemma igen.  
Och klockan är bara 12 ! 
Vid halv fem blir det träning och vad som mer händer idag vet jag inte riktigt. Äta något vore ju bra kanske, hehe. 
Tobbe slutar jobba vid 2, så då blir han nog lycklig när han ser hur fint här är! Känner mig lite stolt, haha! 




Såhär kan man se ut, för det gör nog jag idag..


Vet att jag ser lite smått gravid ut, men tänk om jag faktiskt är det då? 
Eller så står jag bara lite konstigt, vem vet liksom..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0