Lördag idag va?

Precis lekt lite med Stinas blogg, fixat header osv. 
När man inte har sin egna att leka med får man leka med någon annans liksom ;)
Nä men ska faktiskt fixa ny bild till min med. Fast bara en av bilderna ska ändras. Tror jag iaf. 
Vi får se. 
Solen skiner och det är världens finaste höstväder så ska väl försöka ta mig ut nu. Känns trist att sitta inne hela dagen när det är så fint ju. 
Vad som händer i övrigt idag vet jag inte, vill ut men vet inte om det finns nått folk som är lediga idag. Tobbe snacka nått om att vi skulle till Jessica och Thommy, men vet inte om de blir nått med det. Har inte hört nått om det iaf. Får se. 
Nu ska jag klä på mig och dra ut. 
Hörs! 



Bild på Stina när vi var ute på promenad någon gång.

Kommentarer
Postat av: Madde

vad är svaret då?^^ :D

2010-11-02 @ 15:06:42
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0