23 år och 7 månader!

Får väl säga godmorgon. Klockan är ju inte så mycket och det är ju faktiskt första inlägget idag. Så morgon är det nog fortfarande. 
Nu är det ju helg, tiden alla väntar på för de är lediga. Men då jobbar jag, för jag är inte riktigt som alla andra jag ;).
Hahaha ooh vad roligt, precis efter jag skrivit det som står över här så tittade jag på mobilen och skulle se så jag verkligen inte skulle ha öppnat idag, för då hade jag ju vart lite sen i starten om man säger så ;). Är inte min helg egentligen så är lite förvirrad med tiderna, och jag som hela tiden har trott att jag börjar klockan 14 idag, har planerat efter det typ. Så ser jag nu att jag inte börjar fören 16. Haha okej, det var kanske inte så roligt egentligen. Men chockad blev jag. Tur att jag inte hade öppningen iaf =).

Men iaf, det jag egentligen ville ha sagt är att det är den 4 september idag. Det är dagen då jag och Tobbe firar 7 månader och han fyller 23 år. Och han är inte ens hemma, så jag får inte sjunga "jag mår han leva" och ge honom paket och tårta osv. Blir faktiskt lite ledsen inom mig när jag tänker på det. 
Fast en sak är bra, det är att jag jobbar nästan varje dag fram tills han kommer hem igen. Så tiden kommer nog gå rätt snabbt, och när han kommer hem så får jag ge honom paket. Fast då är det ju typ en vecka efter så det är inte riktigt lika roligt då. Men nu är det ju som det är och inte mycket att göra åt. Hoppas han har en bra dag iaf där borta i värmen utan mig ;). Och sen jobbar jag ju idag med, hade inte vart så roligt att behövt gå iväg på hans födelsedag och jobba. Så nu är det ju inte jag som "förstör" dagen iaf med att inte vara hemma ;D. 

Nu ska jag fixa håret. Hörs!



Jag tror bestämt att det måste vara olagligt att vara så fin som han! ♥
(Detta är dock innan han färga håret, ni skulle se efter. Då smälter man, hihi)

Kommentarer
Postat av: Toebbe

Tycker det var riktigt tråkigt att du inte kunde vara med mig på kreta när jag fyllde år! Det hade varit så sjukt mysigt!!

2010-09-11 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0