67 eller 65, de är frågan..

HejHallå!
Började dagen med att klippa mig, skönt! Behövdes verkligen, tror dock att jag kommer sakna längden =/. 
Sen efter jag var klar med det mötte jag Emma, så blev det en fika på stålboms. Varm choklad och en bakelse. Men förstår inte en grej, jag betalade 65 kronor och Emma, köpte exakt samma saker, betalade 67 kronor. Hur fick de ihop det? Tur för mig iaf att jag var den som fick betala lite ;).
Efter fikat blev det en runda på stan. Sen åkte vi hem till mig och lämnade "min" bil. Så åkte vi med "Emmas" bil till en skoaffär. Kom iofs på att jag köpte ett par skor i torsdags och sa till mig själv att jag inte skulle köpa nu. Sen åkte vi till fynda och tittade. Provade en jacka men Emma nästan skrek ut att den inte var snygg på mig. Så sa hon att jag nog är den enda i världen som inte passar i en sån jacka. Men mig gör det inget för den stacks ;)
Sen åkte vi hem och då åkte jag och handla lite, snäll som jag är =).
Nu ska jag byta om och dra och träna, hörs!



Bakelse


Varm choklad, men den på "på g" är godare =)


Nyklippt!


Nyklippt även i cam ;)

Kommentarer
Postat av: Persbrandt

Gud va snygg du va på den bilden du va nyklippt på:D

2010-09-11 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0