Båstad och sånt!

Har vart med Emma nere i Båstad idag, hälsade på på skolan osv. Dock var det rätt många lärare som var lediga, så fick bara hälsat på typ 3. Lite synd. 
Sen på vägen hem åkte vi inom hennes farmor och farfar och sa hej. Sen blev det en runda inom Donken, testade pajen nu Stina! Fast den var kall, så får testa annan gång och se om den är ännu godare som varm ;)
Sen åkte vi inom stan. Köpte tomater på ica och ost på netto. Haha kul liv vi har va?
Just det ja, jag har köpt ett par skor idag också! Halva priset var det, så det gillas! =D
Sen ikväll blev det promenad med mamma och pappa, gick en runda runt ätran. Mycket fint nu när det börjar bli lite höst men solen lyser på träden. Fast blir ju ännu finare sen när träden har sådär fina färger. 
Kände innan att jag faktiskt längtar till hösten nu, vill ha fina färger i naturen och att man får gömma sig bakom en varm halsduk när man är ute. Och att man kan sitta i soffan och mysa med en kopp te eller kanske spela något trevligt spel.
Det med att spela spel är väldigt underskattat har jag märkt. Hur mysigt är det inte att spela spel liksom? Jag och Tobbe spela Fia med knuff innan han åkte. Så drack vi nyponsoppa till. Hur mysigt var inte det liksom!? Dock blev jag lite arg för att jag inte fick vinna en endaste gång! Men det gick över fort ;)
Nu ska jag nog snart krypa ner i min varma säng, drömma lite söta drömmar om min älskling och sedan vakna pigg och glad i morgon. 
Godnatt och vi hörs!


Vägen genom kära Båstad


Bild från när vi spela fia med knuff, tror bestämt att jag är de gröna!
Vet att bilden är mörk, men vi hade ju mysbelysning, som Frida kallar det ;)


Kommentarer
Postat av: T

Får spela lite spel o mysa sen någon dag när vi är lediga:)

2010-09-11 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0