Dagen efter och en center

Ibland är det konstigt hur dåligt det kan gå att skriva in sitt lösenord. Fick skriva in mitt fem gånger innan jag skrev rätt och lyckades komma in här nu. Haha bara en liten "Johanna tanke" som kom. 
Sitter och tittar på kvällsöppet med Ekdal
på fyran nu. Är ett sånt där "dagen efter" program. (Läste du det Stina, känn dig stolt över mig! Tittar helt frivilligt, och igår tittade jag på valvakan! Det trodde du inte om mig va?)

Blev stan med Tobbe innan idag, som jag skrev innan, han köpte ett par jeans och sen tog vi en fika. Riktigt mysigt! Synd bara att vi hade så lite tid. Får göra om det någon gång och sitta länge!
Sen blev det träning. Annars har det inte hänt allt för mycket idag. Men jag klagar inte för det, för dagen har vart soft. 
Nu är Tobbe och jobbar så sitter ju som sagt och tittar på tv, och samtidigt äter jag center. Mörk center som är sisådär ett år gammal. Härligt! Händer inte allt för ofta att Tobbe lyckas ha godis hemma i ett helt år utan att äta det. (För dig som inte känner honom så är han lika stor godisgris som mig). Förstår dock varför han lämnat denna, för den är inte allt för god (om man äter för många bitar då vill säga) och han vann en jättecenter på Liseberg så har nog ätit rätt mycket center eftersom denna är ensam om att vara kvar ;). 
Men nu känner jag att jag snackat tillräckligt om "min" center. Tror inte att någon annan än jag bryr mig om det jag precis skrev. Men som jag nämnt så många gånger förut, min blogg med mina tankar och texter. Så bara njuta och vara glad. Och tycker du inte att det jag skriver är intressant så kan du ju alltid tänka på vilken söt tjej det är som skriver så blir allt nog mycket mer intressant igen ;).



Jag är koool, med k. för jag har ett plåster! ;D

Kommentarer
Postat av: stinaaaa

haha, så söt :D bra att du kollade johanna! och vet vad du vad som är ännu bättre? MAMMA KLARADE SIG! CENTERN ÄR STÖRSTA PARTIET OCH MAMMA HAR SITT JOBB KVAR :D:D:D så bra, de var kanske din röst som avgjorde ;) iaf han.. hmmm... suger på namn... rakat huvud och huvud ägaren för stället, vet vem jag menar? han höll lektionen. en rätt rolig kille. vilken ledare ´hade du? haha längtar tills att du kan få åka med mig!vill ha körkortet nu så att allt är över ;) men är taggad för att skaffa de nu iaf <3

2010-09-22 @ 16:16:24
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: stinaaaa

hemlagad pizza :D tror jag de va? hönemacka med grejer på :)) sen ska jag lära dig taco mackor, as gott <3

2010-09-25 @ 11:05:21
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: Stefan!!!

Riktig cooling ju!!! Wiii hoooooo!!!

2010-10-05 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0