Dagens händelse!

Ville bara dela med mig av dagens intressantaste händelse! (Och nu vet jag att det kanske egentligen heter "mest intressanta" ist för "intressantaste" men det bara blev så och nu orkar jag inte ändra för jag är lat!)

Jag och Tobbe har införskaffat oss nya tandborstar. Den du!
Men då är min fråga, är det någon mer än han och jag som verkligen kan stå och välja vilken tandborste vi ska ha i säkert 5-10 minuter?
Och då menar jag inte att man står lite ointresserat och väljer, utan verkligen kämpar för att välja den rätta. Eller okej, det var mest jag som kämpade, kämpade så starkt att jag till och med frågade om hjälp!
Haha känns så typiskt mig.
Det var verkligen ett sådant tillfälle då jag tänkte tanken "undra vad Tobbe ser hos mig, vad är det som gör att han orkar med mig?", men sen när han glatt sa att jag skulle välja den rosa och glatt svarade "jaa det har du", och tog min hand och gick och tittade på juice ist, när jag sa att min förra tandborste också var rosa och att jag har rosa snören i min tröja. Då fick jag svaret på min fråga. Han är ju precis likadan själv! 
I vilket fall som helst så är det viktigaste för Tobbe när han väljer tandborste att den ser bra ut och för mig är det viktigaste färgen. Då är frågan på det, vilket är egentligen viktigast? Jag tror båda, för självklart är det viktigt att ha en bra tandborste. Men samtidigt är det väldigt viktigt att ha en som man tycker är fin, för då är det mycket roligare att använda den..

Och nu vet jag att om Anton läser detta så sitter han och skrattar och tänker "ooh herregud, jag älskar när hon tänker!!"
Och om Tobbe läser detta så tänker han tillbaka på händelsen idag och sen tänker han att han älskar mig (kan iaf hoppas att han tänker så ;) )
Och om mamma läser detta så vet jag att hon sitter och ler för sig själv och tänker att hon älskar sin dotter och att hon känner en värme i sin kropp och känner att jag mår riktigt bra just nu! 



Jag, rosa tandborste (min), blå tandborste (Tobbes).

Kommentarer
Postat av: AiM - Anton Ivo Msrin!

HAHHAHHAHAHA!!!!! så jävla rätt :D tankarna som ingen annan har förutom du! XD:D

2010-09-30 @ 22:16:46
Postat av: Mamma

Stämmer precis, sitter och ler lite för mej själv, vet att du mår bra och att jag älskar dej. Kramis

2010-10-01 @ 17:19:37
Postat av: Tobbe

Klart jag tänker så;D Jag tänker alltid att jag älskar dig:)

2010-10-04 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0