Det blev inte riktigt som planerat..

Ändrade planer, blev inget våffelbak för Emma var tvungen att gå in och jobba. Så jag och Emelie kom fram till att det blir bättre om vi förflyttar det till nästa vecka eller något. Så får inga våfflor idag heller, haha. 
Så kom precis hem, har vart på ica och handlat lite saker till Tobbes, så nu finns det iaf frukost där. Så lämnade jag lite saker hos honom med, så nu är nästan allt där. Bara datorn och någon tröja kvar. Sen har jag flyttat färdigt ;).
Så vad som händer nu fram till klockan 5 när vi ska på bio vet jag inte riktigt, känner mig väldigt trött och seg. Förstår inte varför för sov bra inatt. Jag kanske behöver mat, sen jag börjat träna igen så är jag nästan alltid hungrig. Tror min förbränning och matsmältning har satts igång som den ska. Rätt härligt det faktiskt, gillar när man kan äta vad som helst utan att bry sig ;). 
Får väl leta mat, hörs!


Har svårt att bestämma mig för om min lugg är för kort eller lagom.. ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0