Glass och så

Hejhallå!
Idag har dagen spenderats med min moder. Åkte in till stan där jag införskaffade mig en halsduk, en lila klocka, tack kort från studenten och en till sak som jag inte kan säga ;). 
Vi tog även en fika/lunch på Stålboms. Jag åt en kyckling och curry macka och mamma åt en kyckling-ost och curry macka. Goda var de och mysigt var det att fika! Sen efter det åkte vi för att titta på golv till köket och på vägen hem blev det att åka inom Siaglass och köpa glass. 
När jag sedan kom hem blev det att träffa Stina lite och ta en promenad. Efter den åkte jag med mamma och tränade. Och sen ikväll har det bara blivit att duscha, äta och titta lite på tv. Smakade självklart på en av glassarna också! 
Och nu sitter jag nerbäddad i min säng och myser lite med Tobbes tröja och lite musik. Gillar den tröja, den är stor och skön! ;D
Hörs!


Tog bilder när jag var med mamma innan idag med, men eftersom jag är för lat för att orka lägga mig under sängen och leta efter sladden till mobilen så tog jag dessa bilder från Stinas blogg ist. =)


Mycket fina Stina! ;D


Jag med min lila klocka, dock ser den blå ut på bilden ;O



Kommentarer
Postat av: Stefan

fin finna bilder!!!

2010-09-01 @ 22:46:20
Postat av: T

Söta töser! Speciellt den ena;D

2010-09-11 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0