Hata rubriker!

Japp, här sitter jag i mina myskläder med världens tjockaste strumpor på för att inte frysa ihjäl. Har en varm, och då menar jag verkligen alldeles för varm, kopp varm choklad bredvid mig. Varför jag fryser så mycket just idag förstår jag inte, är ju inte överdrivet kall dag idag väl? 
Gick in och läste Stinas blogg innan, men det borde jag inte gjort! För nu sitter jag här och är sjukt sugen på choklad! Jädra unge till att alltid snacka mat ;)
Annars väntar jag bara på att Tobbe ska vakna, fast lär väl dröja någon timma till iaf. Sen kanske vi skulle ta en runda in till stan, han snacka om några jeans igår iaf. Sen köpa mat och ikväll blir det träning för mig. 
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0