Idag är en bra dag!

Idag blir det att göra våfflor, äntligen får jag mina efterlängade våfflor! Har ju velat ha det sen det var våffeldagen. Efter våffelätandet blir det bio, i rymden finns inga känslor, hoppas den är så bra som den verkar. Sen efter bion kör mamma mig till Tobbe, så blir det att sitta där i sin ensamhet och vänta. För inatt kommer han hem!! Så härligt ska det bli att få se honom igen! Längtar massa!

Igår hade jag öppningen på jobbet, gick väl fint. Var dock lite trög i hjärnan, men den startade upp sig efter en stund. Var nog inte riktigt min dag heller, rev mig på fyra ställen plus en gång när jag skulle flytta en fralla, då blodet rann massa så fick hämta plåster. Förstår dock inte hur det kunde komma så mycket blod ur ett sånt litet rivsår. Skumt!
Sen blev det iaf att åka hem och baka bröd med mamma. Nyttigare bröd finns nog inte! Men gott var det iaf. 
Sen lämnade vi alla mina saker hos Tobbe igen, så nu har jag nästan flyttat in igen ;). Kändes hur skönt som helst!
Sen åkte vi och tränade, han som skulle hålla i det egentligen var borta så de satte in en annan. Så blev ett baspass, fattar ni hur besviken jag var eller!? Hade gått och längtat hela dagen till att jag skulle få kämpa sönder och typ känna att jag dog. Men neej, då sätter de in någon som knappt orkar lyfta på en foten! Besviken är ordet!
Sen träffade jag iaf Johan, var längesedan så det var skojsigt! 
Och efter det drog jag hem och sov. 
Nu ska jag äta frukost. Hörs!


Brööd!


Mina nya skor i skenet av en gatlyckta, efter jag träffat Johan ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bakelsen såg typ sjukt god ut.. ^^

2010-10-05 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0