Kort natt

Inatt känns det som att jag inte sovit alls. Vaknade av klockan vid halv 9 och trodde seriöst att klockan bara var 3 eller något på natten. Så blev lite irriterad på mig själv att jag satt klockan fel, men sen såg jag att det inte alls var fel utan bara jag som var väldigt trött. Sen snozade jag fram till 9 då jag gick upp. Så blev det dusch. Och nu sitter jag och äter björnbär med turkisk yoghurt och flytande honung. Gott. 
Sen vid två ska jag och jobba, jobbar bara kort pass idag för hon som egentligen skulle jobba byter av mig vid halv 7 igen. Så missar träningen idag, känns lite segt. Men får ju pengar, så det går fint iaf ;). Och när jag sluter så hämtar moder mig så blir det en promenad innan vi äter. 
Mycket mer än så händer nog inte idag. Blir nog att sova tidigt ikväll känner jag. 
Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0