Näsig!

Vart hemma en runda idag, la in lite Winnerbäck på mobilen, hämta kamera (glömde dock laddaren), hämtade laddaren till mobilen och en grej till Tobbe. Sen blev det en runda till Ica där dagens lunch införskaffades. Så nu sitter jag och väntar på att potatisen ska bli färdigkokt så man kan göra mos av den och sen steka fläsk till. 
Tobbe har vart och jobbat och tränat så tänkte vart klar när han kom hem, men jag var lite seg i starten så lyckades inte så bra, så nu står han i duschen ist ;). 
Har även gått och blivit lite småförkyld, inget att skryta med eller så. Men halsen är lite skum så när jag vart tyst en lång stund och sen ska säga något låter det roligt. Ja du förstår hur jag menar. Är hes liksom med andra ord. 
Sen är jag näsig också, som jag kallade det igår när jag inte kom på ordet snorig. Men tycker näsig låter trevligare. Så jag är näsig! 
Nu ska jag titta till potatisen! 
Hörs!



Min vään!

Kommentarer
Postat av: stinaaaa

Heej johanna! du får inte glömma mig, du har mitt numer så hööör av dig när du vill träffas din mes! puss

2010-09-18 @ 17:16:28
URL: http://swernersson.blogg.se/
Postat av: stinaaaa

Ojojoj vad kul :D med tobbe? vart bodde du? får prata om besöket när vi ses, och absolut plättar snart sen promenixx eller träning på friskis ;D <3

2010-09-18 @ 18:38:41
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0