Så nära, men så långt bort..

Dagen började med jobb, hade öppning idag. Gick fint var dock rätt lite folk så tiden gick rätt långsamt. Men jag lyckades fördriva tiden på olika sätt iaf. Svinkallt när man vakna i morse ju, ville inte gå upp ur sängen. Fast var faktiskt inte så farligt trött. Var mer trött när klockan började närma sig 10 typ. Men då åt jag lite så fick jag lite energi igen. 
Efter jobbet så blev det att åka med mamma och pappa och plocka björnbär. Fast precis när vi skulle börja så ringde Tobbe mig, så jag koncentrerade mig inte allt för mycket på björnbärsplockningen utan var fullt upptagen med att prata. Så jag "råkade" äta upp alla bär jag hittade. Fast vi kom fram till att det var lika bra det. Man ska ju ändå äta dem förr eller senare. 
Sen efter det blev det att träffa Stina lite, tog en promenad. Och sen åt jag. Mycket mer har inte hänt idag. 
Men nu vet jag iaf vilken dag Tobbe kommer hem, kan vara bra att veta liksom =). Var härligt att få höra hans röst, fast samtidigt lite jobbigt att höra den så nära sig men inte kunna se honom. Men jag blev glad att han ringde iaf! 
Nu ska jag koncentrera mig på en liten text jag skrivit till Tobbe, får se om den är något att ha eller om jag slänger den innan han ens fått läsa, haha snäll jag känner mig ;)!
Hörs!


Hahah

Kommentarer
Postat av: T

Du ska bara veta hur underbart o skönt det var att få höra din röst när jag prata med dig.

Om det var texterna på tavlorna jag fick så var dom jättejättefina!!<3 Finaste presenten man kan få ju!:D

2010-09-11 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0