Söt pojkvän man har

Det där med uppdateringen fungerar inte så bra när Tobbe är hemma märker jag. Sitter inte vid datorn mycket alls då faktiskt. Fast jag tycker det kan vara rätt skönt att "slippa" den. Är ju hellre med Tobbe än med datorn så att säga. 
Men i vilket fall som helst så var det underbart att träffa Tobbe igen. Försökte ju vara vaken och vänta men när klockan blev halv 3 så gick jag och la mig. Så vakna jag när han gick i trappan utanför. 
Sen senaste uppdateringen har jag bara vart massa med Tobbe och jobbat typ. 
En dag när jag kom hem från jobbet så hade Tobbe bakat bröd, köpt räkor och gjort en greksallad. Han har nog förvandlats till en grek på heltid typ. Jättemysigt var det och jättegott! Söt pojkvän man har! 

Nu sitter jag och tittar lite på tv bara, det är nalle puh, haha. Tänkte gå och göra mig i ordning också. Vad som händer mer idag vet jag inte, ska laga mat tills Tobbe kommer hem vid 4 typ. Sen vid 6 blir det träning. 
Hörs!



Hitta den på jobbet, tyckte den var lite söt och tog bild innan jag slängde den ;)


Greksallad!


Egenbakat bröd! Gott som tusan var det också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0