Sthlm!

Hemma efter några dagar i Stockholm med mamma. Blev mycket shopping så det var nice! Åkte dit i torsdags och kom hem igår. Torsdagen gick ut på att åka tåg dit, komma dit vid 2 typ och lämna sakerna på hotellet sedan shopping, fika och mat på kvällen. Sen hela fredagen gick ut på shopping, fika och mat på kvällen. Så som sagt, mycket shopping ;). Sen i går blev det att köpa var sin platt persika och ett par skor/stövlar/någonting till mig. Sen åkte vi hem. 
På kvällen träffade jag Stina en liten stund innan Tobbe slutade jobba och kom och hämtade mig. 
Nu sitter jag och väntar på att han ska vakna, han ska jobba natt nu så han måste sova halva dagen först. Förståligt men tråkigt ;). 

Eftersom vi inte var så kulturella i Stockholm så blev det inte allt för många bilder. Därför får du nöja dig med en bild på mig och Stina. ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fin fin bild!!!!

2010-09-20 @ 02:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0