17/4-11

Halloj!
Dagen har tillbringats i lägenheten. Skruvade ihop alla skåp till köket igår förutom det stora för jag kunde inte göra det själv. Så det gjorde jag och Tobbe idag. Fast han skulle lägga golv samtidigt så blev lite jobbigt typ.
Eller egentligen gick det jättebra att fixa skåpet själv, bara det att det var alldeles för stort för att man skulle orka vända på det egentligen. Och efter en stund, när det inte sammarbetade med mig, så blev jag så arg på det att jag hade lust att kasta ut det genom balkongen. Men det sa Tobbe att jag inte fick göra, så då hjälpte han mig lite och då lugnade jag ner mig igen.
Sen när skåpet var klart så kollade jag så att allt gick rätt till när Tobbe la golv, eller ja, egentligen satt jag nog mest där och tittade på för jag vet inte hur man lägger golv. Men någon måste ju kolla så att stolen inte brakar sönder, eller hur? ;)

I morgon ska vi väl dit igen, lägga klart golvet. För om typ två veckor flyttar vi in, känns inte riktigt som att man kan bo där när man är där nu och det står massa skåp och kylskåp och andra köksgrejer mitt i vardagsrummet. Menmen, vi får väl banta de första dagarna om köket inte är klart och så får vi dygna om vi inte har fått plats att ta in sängen. Och sen får vi gå in till grannen för att duscha osv. Allt löser ju sig ;)

Nu ska jag sova, tänkte jag skrivit, men tror faktiskt det blir att vara vaken en stund till. Men det märker ju inte du, så godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

De komma nog hinna bli lite plats tills vi ska flytta tror jag:) Det mesta börjar lösa sig nu iaf, så de blir nog så bra så snart

2011-04-18 @ 06:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0