19/04-11

Hej du!

Solit och fint idag och för typ första gången i år har jag faktiskt hunnit med att njuta av det.
Blev en runda till lägenheten med Emma för hon ville se hur den ser ut, sen drog vi till stranden där vi njöt i solen med en glass. Klockan blev två och Emma var tvungen att åka hem för att fira sin syster som fyller år.
Då drog jag till färgaffären för jag tänkte hämta tapeterna vi beställt, men den ena var lite skadad (eller vad man nu ska kalla det), så hon hade beställt en ny rulle som skulle komma i morgon ist så fick komma tillbaka då.
Då fortsatte jag min runda hem till mamma och pappa, men de jobbade ju. Men hittade brorsan liggandes på en filt i trägården. Så la mig bredvid och pratade en stund, sen sa jag "skulle ju nästan kunna so..." och där somnade vi båda två, vakna en timma senare av att vi trodde en fågel skulle anfalla oss. Då drog jag hem för nu ska jag snart och träna.
Efter träning blir det att träffa Stina, tror hon ville se lägenheten hon med, sen blir det nog film eller något. Hon har ju lov nu. Längesen man träffa henne, så ska bli riktigt skoj! 

Tobbe är i Italien med jobbet nu, kommer hem torsdag. Så jag hoppas på sol i morgon också så kanske jag hinner få lite fin färg tills han kommer hem igen.

Och nu ska jag gå och byta om, för snart kommer mamma och hämtar mig. Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0