Lägenheten är våran!

Hejhej!
Har hänt en hel del sen jag skrev sist. 
Blev banken i torsdags, skrev på lite papper osv. Sen fredag blev det att åka till lägenheten, leta efter tvättstugan, förrådet, soprummet och kolla så att allt i lägenheten såg fint ut. När vi godkänt den så tog vi oss till banken. vuxenpoäng om man är där innan pensionärerna, och självklart var vi ju det! Ska man samla vuxenpoäng är det lika bra att gå fullt ut ;)
Sen var vi klara på banken och lägenheten var då våran! Så blev det att ta sig dit, börja riva kök och hålla på. Såg ju ut som att tredje världskriget brutit ut just i våran lägenhet. Men blir nog fint när det nya köket kommer på plats. Dock är det försenat, men det är bara att gilla läget ändå. 
Och idag tar jag "en ledig dag" från att renovera. Fanns inte jättemycket jag kunde göra ensam där borta idag. Behövde köpa lite saker och så innan vi kunde fortsätta så får väl fixa det i morgon kanske innan jag ska jobba. 
Även om det ser ut som tredje världskriget där borta och vi är grannar med miljoner pensionärer så känns det väldigt bra ändå. Har planerat att vi ska bli bästa vänner med grannarna, så blir vi bjudna på fika varje dag ;)
Kommer bli så fint när det är klart och vi får bo där. Längtar! 

(Har tagit lite bilder, men kameran är kvar där borta så visar annan dag)

Inte våran, men likadan. Bilden är från hemnet.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

- vad kul! grattis!

2011-04-05 @ 20:23:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: stinis

åhh vad kul :D längtar tills vi kan kolla desperate hemma hos dig!! (a) <3

2011-04-05 @ 22:56:37
Postat av: stinis

sv: jag fick aldrig mina chips :( vi får käka det tsm någon dag <3

2011-04-07 @ 19:54:54
URL: http://swernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0