Packning!

Vi kan kalla det teamwork.
Wilde och jag packar ner saker i köket idag. 
Eller okej, jag packar och han kollar så det går rätt till. 
Vi har iaf delat upp uppgifterna fint mellan oss, jag tar fram allt som ska packas. Tar fram tidningar att packa i. Fixar låda att lägga allt i och sen är det bara att slå in allt, lägga i låda och vara glad. Sen börjar man om från början igen. 
Wildes uppgifter är, kolla så jag gör rätt. Se till så att tidningarna inte tar slut. Kolla efter så hans gräs fortfarande är kvar. Äta lite gräs. Kolla så jag diskat allt i diskhon. Lukta på en ölflaska som tydligen stod bakom diskstället. Kolla så inte spisen är varm eftersom vi lägger tidningarna där. Sen bråka lite med stolsdynan. 
Tror bestämmt att Wilde har det jobbigast, för när vi satte oss för att äta så somnade han. Själv känner jag mig knappt trött alls. 
Stackars lille kise, jobbigt att flytta ;)


Helt utslagen ;)


Mindre utslagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0