25/8-11

Dagen började med frukost på Stålboms med Emma. Mycket mysigt!
Sen blev det en runda i stan, men hitta inget skoj. Eller hitta ett par ringar men var för snål för att köpa. 
Drog även till biblioteket, inte vart där på typ fyra år eller något, så var lite svårt att hitta. 
Men hittade ialla fall en bok så får hoppas den är bra även om det inte var de böckerna jag letade efter. 

Vid tolv började Emma jobba så då drog jag hem, spelade lite meninglösa spel på datorn medan jag väntade på att Tobbe skulle vakna. Då blev det mat och när han drog till jobbet blev det bakning av chokladbollar. 
Sen satte jag mig för att läsa boken jag lånat, kom inte så långt för vid fem drog jag till mamma. 
Då blev det promenad runt ätran, handling och kvällsmat. 

Kom hem för inte så längesedan och satte mig här, och nu kom Tobbe från jobbet och jag börjar bli hungrig igen. 
Hehe äter hela tiden känns det som, min magsäck blir aldrig nöjd och när den är det blir jag hungrig efter två timmar igen. Jobbigt!

Nu ska jag äta chokladbollar och se på film. 
Ha det fint!








Så här lyckliga är vi i våran familj!
Wilde springer runt och smyger på allt.
Därför får han inte vara med på bild, då skulle han bara äta upp oss.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0