30/8-11

Regn, regn, regn. Åska, regn och åska igen. 
Det var ju inte dethär värdret jag menade när jag och Emma satt och pratade om att vi ville ha höst nu. Eller ja, Emma ville ha höst när hon återväder från Turkiet och jag var villig att hålla med. Vi satt där på Stålboms med varsin macka och smoothie, såg framför oss en fin höstdag med fina färger på träden, solen som lyste så alla färger syntes ännu bättre. Kanske skulle vi gå en runda runt ätran i våra höstjackor och halsdukar och bara njuta av livet, eller så satte vi oss ner för lite picknick.
Man kan faktiskt ha picknick även på hösten!
Nu kan man inte ens gå utanför dörren utan att se ut som en dränkt katt. 
Men det fina vädret kommer väl också tids nog. Kan ju hoppas att regnet har tagit slut då, så får man massa fina höstdagar. 

Idag har Tobbes morfar varit här och fixat lite i köket, inte riktigt klart än men i morgon blir det kanske det. Vi får se!
Och nu lagar vi lite pizza, börjar bli väldigt hungrig nu måste jag säga. Tar längre tid med pizza än man tänker sig. 

Men nu piper klockan på ugnen och Tobbe skriker "maten är fääärdig, maaateeeen är fääärdig!! Jag bööörjar nuuu!" 
Så gissar väl på att det är bäst att stänga ner och äta lite, innan han äter upp allt helt själv.

Hörs!


Favorit i repris..

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var sol idag. SOL! Dock började det regna inte alltför kort efter. Men om bara några timmar sitter jag på planet och sen ska vi ha fint höstväder!

2011-08-30 @ 21:18:18
Postat av: alexandra

sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke ifrån min webbshop<3 blogga gärna om tävlingen för att öka din chans att vinna <3

2011-09-01 @ 20:25:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0