20/12-11

Hej och hallå!

Snart är det jul och idag var jag ute i våran "granskog" på jobbet medan det snöa, fick lite julkänsla och börja sjunga lite jullåtar tyst för mig själv. Dock smälter ju snön bort innan den hinner lägga sig. Men den kanske har vett att lägga sig senare eller så. 

Känner mig för tillfället rätt trött, precis hemkommen från jobbet och nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska komma hem också så vi kan öppna vårat julkort som kommit med posten och så vi kan säga godnatt till varandra för i morgon börjar jag klockan 6. Är julfika på jobbet i morgon också, myspys! 
Sen på kvällen i morgon ska jag hem till mamma och pappa och klä deras gran, måste ju se så det går rätt till. Ska nog försöka klä våran också, om Tobbe vill/hinner alltså. 

Jaa, nää, nu ska jag se lite på tv innan Tobbe hittar hem. 

Hörs!


Pussepuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0