7/2-11

Hemma från träningen, mätt i magen och en sovande katt i mitt knä.
Så ser det ut för mig just nu.
Sitter och leker datanörd med två datorer, får ju bli så när msn inte funkar på min dator och jag är för lat för att logga ut Tobbe och skriva in mitt namn och lösenord på alla platser jag ska in på.
Men det går fint såhär med, så jag klagar inte.

Träningen var för övrig riktigt skön, gillar hennes pass bättre denna terminen än förra. Så blir nog fler måndagskvällar tillbringade där borta.
Så när man kommer hem har Tobbe gjort fetaostfyllda biffar med klyftpotatis och tsatsiki, stavas?.
Eller okej, tsatsikin gjorde jag innan jag drog och träna. Men blev väldigt gott iaf.
Har ju bakat semlebullar med, så fick bli en sådan till efterrätt. Hahah kändes som att tränignen inte var så givande längre ;) men semla är gott så varför låta bli? ;)

Nu ska jag väcka Wilde och be honom hämta vatten till mig, han borde ju snart lära sig att göra lite nytta här hemma.

Hörs!


Ibland sover han såhär, dock ser han lite mer normal ut just för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: Madde Oh

Tack för kommentaren:)

Det var riktigt mysigt igår, det blev det iaf. Hoppas vår ett-årsdag blir lika underbar!

Hur blev det för er?

Saknar våra KVÄLLSpromenader med flumm och snack i :)



Kram

2011-02-15 @ 14:17:18
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0