Ett år!

Ett år idag!







Firades igår med en överraskningsmiddag från Tobbe till mig. Blev tre rätters. Mycket gott och mysigt!
Sen fick han ett armband av mig med vårat datum på. Har ett likadant till mig själv också. Och idag fick jag ett halsband av Tobbe. Och just det! Fick 12 stora röda rosor av honom med, jättefina! 
Anledning till att det firades igår och inte idag så beror det på att Tobbe vart och jobbat hela dagen så nu när han kommer hem blir det bara lite mys med godis. Men spelar inte så stor roll för mig, det viktiga är ju att jag får tillbringa alla mina dagar med honom, sen om vi missar en dag här eller där på grund av jobb gör inte så mycket. Även om det handlar om ett-årsdagen. Jag är lycklig ändå! 



Kommentarer
Postat av: Madde Oh

Ni är världens gulligaste par :D

2011-02-04 @ 23:07:39
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0