tjugo, tvåa nolla!

Jag tror bestämt att jag fyllde år igår, hela 20 år blev jag. 
Eller som Tobbe sa; sista gången det är roligt att fylla år, framöver kommer du bara bli äldre och äldre.
Haha ska bli intressant och se hur han är när han fyller 40-50 något, då normala människor kommer in i åldersnojja, eftersom han är inne i det redan vid 23. 

Presenter jag fick var en skjorta av Tobbe, som var lite för liten för jag har så biffiga armar ;) Så blev att byta till en storlek större och nu sitter den som skräddarsytt! Sen fick jag ett presentkort på systemet av Tobbe med. 
Av Emma fick jag en kjol, den passade och var jättefin! Blir hur skön som helst att ha i vår/sommar. Tur jag inte beställde kjolen från ellos, hehe. 
Sen har jag ju fått massa av mamma och pappa med och alla andra släktinar och brorsan osv. Kortfattat var det pengar, en skål, en resa upp till brorsan, friskiskort, blommor, blommor, rosos. En höna (Fråga inte varför, hehe). Osv. OSv. Osv. 

Fick även lunch på laxbutiken igår, eller aah, Tobbe betala iaf. Så kan ju säga att det var en present. Blev iaf väldigt positivt överraskad, riktigt god mat! 
Sen var vi på bio i Halmstad, innan bion började var vi och kollade på kakel osv. inte jättekul kanske, men ett måste ju. 
På tal om kakel, fick golvet som vi ska ha i köket också av Tobbe. 
Hahah ofta man får golv i present av sin pojkvän liksom, men det fick jag! 

Så, det var nog min dag, eller mina presenter kanske man ska säga, hahah. 

Just nu sitter jag och bakar potaits i ugnen och väntar på att Tobbe ska komma hem från jobbet. Självklart har jag min nya skjorta på mig! 

'
Där ser ni färgen på den, blev skum bild om jag stod upp så ni får nöja er med denna bilden.
Och mamma, Wilde älskar blommarn jag fick. Hann knappt sätta fram den innan han börja smaka och jag tror den smakar ungefär som chips ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0