Go On 2011

Hemma igen!
Eller kom egentligen hem vid typ halv 4 eller något. Men satte mig vid datorn först nu. 
Dagen och kvällen igår var jättelyckad! Vakna kvart i 4 för att kunna åka hemifrån kvar över 5. Så vid 7 gick flyget mot Stockholm. Sen var det föreläsningar hela dagen, faktiskt riktigt bra ord som blev sagda där. Sen gick vi hem för att fixa till oss lite. Och lite senare blev det middag, jättegott! Och under middagen blev det även prisutdelningar hit och dit. Dock vann inte vi något för vi är för liten station, men trevligt iaf. 
Efter middagen blev det fest och när klockan slog tolv så fyllde Lina 20, så då blev det att sjunga för henne. 

Sjungit i Globen - check.
Ätit tre rätters i Globen - check.
Haft Filip och Fredrik som värdar - check.
Sett september live i Globen - check.
Sett när Kajsa tatuerar bartendern med en statoiltatuering- check.

Det var iaf lite av det som hände där uppe. Sen idag har vi bara åkt hem typ. Lite läskig landning var det faktiskt. Skumpade en hel del. Men jag lever ändå!


Hade noll kamera med mig igår, miss i planeringen, så blev ju noll bilder. 
Så får bli sådär "favorit i repris".

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snygg plåsterbild ändå ju:) Skönt att du är hemma igen tycker jag!<3

2011-01-16 @ 06:38:52
Postat av: Madde Oh

haha underbar dag i stockholm för dig låter det som!:D Härligt! Kramis på dig, saknar dig och ditt snack!!! snyft

2011-01-23 @ 10:40:44
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0