Lägenhet!!

Och nu ska ni få höra! Lägenheten är nu våran!
Skrev på papperna innan idag så nu är det bara att vänta två månader typ.
Eller okej, vet att det är lite att fixa undertiden så kan ju inte bara vänta ;)
Men att fixa är ju bara roligt, eller okej, försäkringar kanske inte är jätteskoj. Men de leder ju till en bra sak så jag gör det gärna ändå! 
Så jag är glad nu, inte för att jag inte var glad innan, men nu är jag jätteglad! 
Visst, en aning fattig är jag ju också. Men det löser sig och det är lätt värt det! 
Underbara fina lägenheten är våran!
Fast okej, den är inte underbar och fin fören vi gjort om den. Men när vi fixat den är den underbar! 

Och nu vet jag att det sitter folk och tänker "varför har hon inte berättat något för mig för!?", och för att du ska slippa undra så kan jag bara försvara mig med att allt gått rätt fort, gick från att titta på lägenheten förra tisdagen, sen banken onsdag. Fick inte veta om vi fick låna fören fredag eftermiddag och sen la vi budet måndag förmiddag. Och fick veta att vi fick den igår kväll vid halv 11. Därför har jag inte berättat något, ville ju vara säker innan jag sa något ;)

Lycka!!


Inte våran, men en exakt likadan. (Bilden är från hemnet.se.)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ska bli sjuuukt härligt!:D:D

2011-01-26 @ 15:23:18
Postat av: Emma J

Gud vad kul johanna vart ligger den :D?

2011-02-02 @ 11:10:31
Postat av: Johanna

Den ligger i Arvidstorp =)

2011-02-05 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0