Pandor och katter..

HallojHalloj!
Jag vet mitt namn borde egentligen vara, jag är sämst på att uppdatera. Men nu råkar jag visst heta Johanna, så skit samma liksom. 
Sitter och tittar när Tobbe spelar, eller egentligen så har jag pärlat lite. Har vart dåligt med det på senaste tiden men idag fick jag lust. Sa igår att jag skulle spela sims medan Tobbe spela, har ju liksom köpt två nya spel till mitt hyffsat nya sims 3. Dock ändrade jag mig idag och bestämde mig för att pärla en panda. Den blev väl inte direkt jättebra precis, men vad gör det?
Såg precis ett recept på skagentoast, så nu blev jag sugen på det. Så undra hur länge jag ska gå runt och vara sugen på det. Blev ju sugen på våfflor en gång och tog mig ett halvår att äta det och slippa vara sugen på det. Seg jag är ibland ;)

Wilde, du vet katten, sitter på tvättstället och äter på vårat lakan, trevligt att bädda med det sen och sova i kattdreggel ;D
Fast skönt när han lugnat ner sig lite efter sin sockerkick. Råkade tappa en dajm som vi gjort på golvet som han blev väldigt förtjust i och bestämde sig snabbt för att den var hans. Jag trodde ju självklart han skulle tröttna efter en stund, men icke sa nicke! Han åt upp hela sen blev han helt galen. Trodde typ han skulle sprängas i luften så mycket som han snacka med mig och sprang runt. Men sen somna han i mitt knä och var lugn och fin när Tobbe kom från jobbet. Tur det typ! 
Ändrar mig, han sitter inte alls på tvättstället och äter lakan längre, han sitter just nu på mina axlar. Eller sitter är väl lite att underdriva, han går ju faktiskt runt. Så jag kan ju bara förbereda mig på att ha många snygga nya rivsår i nacke och rygg i morgon. Härligt!

Nu känner jag att jag skrivit rätt mycket och skulle kunna hålla på hur länge som helst. Men tror jag ska sluta för allas trevnad. 
Hörs!





Vet att den är på fel håll, det kan ju bli så ibland förstår du ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan

wiii hoo snyggt ju!!!

2011-01-13 @ 01:38:47
Postat av: Madde Oh

hahajag gillar dina inlägg :) kramis

2011-01-13 @ 11:59:49
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/
Postat av: T

Den blev så fin så;D Tycker du ska skriva mer för de är så skojigt att läsa=)

2011-01-13 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0