02/06-11

Halloj!
Tappade bort hur jag tänkt börja inlägget, så hopper över en bra början, hehe.

Var student för falkenbergarna igår, var hos Madde och firade henne. Trevligt var det!
Hoppas hon fick det bra sen på kvällen när hon drog ut med Jesper och de andra också. 
Var kul att vara nere i stan och se hur glada alla var, fast tycker folket verkade gladare för några år sedan än vad de gjorde igår. Fast det är säkert lika glada nu för tiden, hehe. 

Tobbe är och jobbar och jag är hemma med Wilde, men han är ju typ värre än en bebis så det kan nästan räknas som ett jobb det med ibland ;)
För en liten stund sedan fick jag bada tassarna på honom för att han suttit inne i duschen och lyft bort golvbrunnen och sen tyckt att det var jätteskoj att bada i vattnet som ligger där i, så han var helt äcklig och full med hår och äckligt vatten när jag kom för att "rädda" honom. Men han verkade inte tycka det var så farligt och nu är han lika galen som vanligt igen.

Och för någon dag sedan fick vi bada hela honom för han var helt nerkissad bara för han kissa i sängen. Så då var hela han nybadad och lukta tvål. Var inte jätteuppskattat från hans sida kanske, men gick överraskande bra ändå. 

Fast jag tänkte nog dra och lägga mig snart, Tobbes föräldrar kommer i morgon och ska kakla i köket så kan ju vara bra att vara vaken när de kommer ;)

Ha det bra!


Börjar visst bli lite mörkt.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0