16/6-11

Hejsan hoppsan!

Igår kastrerades ju Wilde, det gick så fint så. Han har fortfarande kvar sin smak för chips iaf, hehe.
Dock var han riktigt arg på veterinären, morrade och höll på. Så han fick bli inlinad i flera handdukar så han inte skulle riva sönder dem. Men tror han hade skött sig bra ändå. 
Under tiden var jag och mamma i Halmstad och shoppade, blev en hel del faktiskt och en mysig dag så jag är nöjd!

På kvällen blev det träning och sedan Varberg med Emelie, Alicia och Jenny. Kollade när lite band spelade, bland annat Daniel Adams Ray. Var rätt mycket folk och så där så det var skoj.

Och idag blev det Göteborg med Emelie och Jenny. Efter en stund kom Jennys pojkvän också. Så idag blev det ännu mer shopping, hehe. Men det gillar vi! 

Så just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 så Tobbe kommer hem från jobbet. Och Wilde sitter och slår i min påse, tror han är nyfiken på vad jag kom hem med för skoj saker. Men tänkte väl visa det när Tobbe kommer hem ist. 

Nu vart det slut på ord, så vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0