haha

Hahha skrek precis till för att jag trodde det sprang in en mus genom balkongdörren. Vid lite närmre titt så såg jag att det var Wildes leksaksmus som för det första är grön och för det andra har legat helt stilla den senaste timmen (eller hur länge jag nu suttit här i soffan).
Så förstår inte riktigt hur mina ögon tyckte sig se att den rörde på sig?  
Och hur tänkte min hjärna när jag trodde det kom in en mus från balkongen, bor ju faktiskt på tredje våning. Känns lite småjobbigt för en mus att klättra dit upp och inte bara att den ska lyckas ta sig upp till tredje våning, den ska även lyckas öppna fönstrerna och klättra genom och sedan stänga efter sig igen utan att jag märker det. 
Det kallar jag skicklig mus!

Men nu pusta vi ut, både Wilde och jag. Det var ju ingen liten mus som försökte göra inbrott, det var bara en liten grön mus som låg och vilade sig mitt på golvet. 
Vilken tur! 


Mycket läskig mus.. 


Wilde ville med vara med på bild, ser du musen eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0