Midsommar 2011

Jordgubbar och grädde till frukost på midsommardagen, det hör till! 
Sen att klockan råkar vara snart 2 är ju en helt annan sak.

Midsommarafton blev lyckad iaf. Jobb fram till 3. Sen kom Emelie, Alicia, Jenny, Emma och Linda då blev det lite mat och testa olika sorters drinkar.
Ungefär samtidigt som hälften av oss dansade runt som galningar och andra hälften kastade ut sina kransar genom fönstret bestämde vi oss för att lämna lägenheten och bege oss ut på stan ist. 

Där träffade vi några som vi följde med till skrea för att visa var de bodde, det kändes som en väldigt bra idé när vi bestämde det. Dock kändes det inte lika bra när man börja märka att fötterna värkte som bara den. 
Säger bara det, gå aldrig fram och tillbaka från stan till stranden i högklackat, höll på att spränga fötterna av oss. 
Men efter några timmars vandrande så lyckades vi komma hem, och då sov vi väldigt gott kan jag lova.

Och nu när jordgubbarna råkar vara slut så får jag nog ta en dusch. Passa på innan Tobbe vaknar och vill ha den ;)

Hörs!


Har inga bilder från igår, så får bli en på plutten ist.
Han var ju faktiskt också med igår.
Kan bara säga såhär, mojito var inte favoritdoften för hans del ;)
(och nej, självklart lät jag inte min katt dricka, bara lukta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0