13/3-11

Halloj!
Söndag idag, egentligen sista dagen på helgen, fast en annan har ju helg ända fram tills fredag. Eller iaf vad jag vet nu, skulle gärna se att min helg tog slut på sisådär tisdag kanske.
Igår var jag hemma hos mina föräldrar för att äta lite, trevligt. Dock klantade jag mig rätt stort. Skulle fixa adressändringen tills vi flyttar, så bad jag pappa hjälpa mig för att vara säker på att det inte blev något fel. Så fixar vi det och efteråt går jag ner till mamma och säger något i stil med att man snart inte bor kvar här mer då.
Då frågar hon något, som jag inte minns, men det fick mig iaf att komma på att jag skrev fel!
Skrev 7C ist för 7B på adressändringen! Hur smart är det liksom!?
Så skickade sms till Tobbe för att kolla så vi verkligen inte ska bo på C, men det skulle vi inte. Så gick till datorn igen för att se om man kunde ändra sig på något sätt. Som tur är kunde jag ändra mig sen när jag får papprerna att fylla i. Snacka om att jag kände mig dum!
Så får hoppas det löser sig ändå, annars blir det så jobbigt!

Nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska vakna, han var ute igår och jobbar natten idag så nu passar han på att sova halva dagen så han orkar vara uppe inatt. Så i våran lilla familj är det bara jag vaken, för Wilde ligger i mitt knä och sover så djupt så hela han skakar typ.
Men nu får det bli att leta efter något att äta, hörs!


Gammal bild, sakna sommar!

Kommentarer
Postat av: T

Jag saknar sommar när jag ser såna fina bilder:D

2011-03-14 @ 06:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0