3/3

Har egentligen kännt för att blogga hela dagen, men har jobbat så har inte kunnat. Och sen när jag slutade och kom hem så hade jag ingen lust längre, kom inte på något bra att skriva. Inte för att jag kommit på något bra nu heller, men tänkte att det var bäst att blogga när jag nu velat det hela dagen.

Stina har kommit hem från sin lilla semester, så imorgon åker jag till henne och hjälper henne att äta familjen Wernersson ur huset. Mysigt! Dock kommer jag känna mig blekare än någonsin och troligtvis vilja klä på mig en täckmantel som döljer min färg som inte existerar från topp till tå. Men det är nog smällar man får ta ibland. 

Och just nu ligger jag i soffan, med en Wilde på rumpan. Vi tittar på scrubs, som förövrigt snart är slut, och äter mjuk pepparkaka, eller vad det nu heter, som Tobbe bakade innan idag när jag jobbade. När jag var liten gillade jag inte sådan kaka, men idag var det rätt gott faktiskt, lite läskigt att det smakar pepparkaka bara när den är mjuk. Men man vänjer sig ju vid det med. 

Smakade förresten en såndär lakritsstång på jobbet idag, och jag förstår verkligen inte alls varför folk är så galna i dem? Kokosstången är mycket godare då och krockofanterna. Så nu vet jag det iaf. Man måste ju testa sig fram så man vet vad man säljer för något och vad man ska svara om någon frågar vilken av stängerna som är godast. 

Nu ska jag hämta vatten iaf, så började precis how i met your mother, så får bli att se på det och försöka bli trött. 

Hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0