Packat!

Wiihoo!
Har packat min första, och kanske min enda, flyttlåda idag! Dock blev den inte ens full, känns som om något inte riktit sämmer då. Liksom, är alla mina saker i mitt liv så få att jag kan få plats i en enda låda?
Okej jag vet, jag lever med hjälp av fler saker. Såsom alla saker i köket och i badrummet osv. Men de sakerna är ju inte bara mina. Fast packar jag ner mitt smink och lite saker från badrummet och min statoilmugg och min julklappsmugg och mina två filtar. Då kan jag nog lyckas fylla lådan ändå.

Sen drog jag ut alla kläder ur min garderob för att sortera dem och slänga sånt jag inte ville ha kvar tänkte jag, lyckades lägga undan två linnen och ett par byxor. Byxorna ligger i den högen för jag inte orkade prova dem.
Svårt att slänga kläder?
- Ja.

Och! Och idag var första, ja första, gången som Tobbe faktiskt erkände att jag kanske, risken finns liksom, har mer kläder än honom och egentligen borde det vara jag som har mest plats för kläderna!
Otroligt!

Så nu är jag nästan färdig med packningen. Ska ta lite saker hemifrån mamma och pappa med, men det väntar jag med tills vi kommit på rätt plats. Känns lite onödigt att köra det fram och tillbaka massa.

Så nu vet ni det, kul va?
Hörs!


Gammal bild igen =)

Kommentarer
Postat av: keela

åh, vad mysigt att köpa lägenhet :):) vad avundsjuk jag blir! haha, det var faktiskt ganska intressant tycker jag:)



vad glad jag blir, tack så jättejättemycket :)

jo, dom är lite läskiga, men himla coola också :D

2011-04-04 @ 14:37:09
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0