1/11-11

Lite duktig har man hunnit vara idag. Precis hemkommen från ett träningspass. Tror dock jag hade lite för lite näring i kroppen, kändes jobbigt i kroppen långt innan jag egentligen blev trött. Men kändes rätt bra ändå. 
Nu sitter jag och trycker i mig en macka och ett glas med socker, eller oboy som det egentligen heter, inte speciellt nyttigt kanske. Men jag är inte riktigt den personen som orkar bry mig om sånt, hehe. 

Ibland bestämmer jag mig för att leva nyttigt och inte äta godis osv. Det håller max en dag om jag har tur, ser liksom ingen mening med det. Hellre äta vad jag vill och träna en gång extra än att leva efter "regler". Bestämmer jag mig för att inte äta chips, då blir jag bara mer sugen på chips än vad jag skulle blivit om jag inte bestämmt mig för något. Sen behöver jag ju inte banta heller, så varför då hålla på bara för att? 
Haha nä det struntar vi i, man lever bara en gång och då ska man leva gott!

Nu vart mackan slut så det får bli en dusch och göra mig iordning innan det är dags att göra lunch. 
Ska in och jobba idag också, så blir inget fixa här hemma. Eller Tobbe kanske fixar själv, men inget för min del iallafall. 

Jaja, hörs!


Wilde en dag i somras när han fick duscha lite, sööt. ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vaddå kul att det är reklam om att gå ner i vikt efter ditt inlägg X)

men de e rätt johanna :)

2011-11-01 @ 12:14:11
Postat av: Johanna

Emelie: Hahahah snacka om perfekt tajmat!

2011-11-03 @ 01:01:10
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0