28/11-11

Har hittat hem efter en några dagar hos brorsan. 
Hos honom blev det Melissa Horn, filmkväll, ost och vinkväll och en runda på stan. 
Mycket trevligt får jag säga! Tåls att göras om, om man säger så. 
Bussresan hem var lite intressant också, var ju storm ute, vilket jag inte märkte så mycket av fören vi kom till motorvägen och det kändes som att vi skulle flyga av, men vi överlevde det också. Åkte ju den gamla säkra bussen med en säker chafför, som han sa själv.

Och idag har jag vart en runda på Gekås med Emma. Lyckades som tur var komma dit innan alla andra miljoner människor vaknat, så det var lugnt. 
Snart blir det träning, känner verkligen inte för det men skulle inte kännas så bra att hoppa över det. Har jobbat de senaste måndagarna, så får väl kämpa lite idag. Tobbe är ändå iväg med jobbet och leker på ästad, dricker öl och äter mat. Tror jag i alla fall att de ska göra. Så har några timmar att slå ihjäl innan han ska bli hämtad. 

Har en överraskning till Tobbe med, han får se om några dagar, är jätteskoj att reta honom genom att börja prata om den utan att avslöja något. Han lyckas i alla fall inte komma på vad det är. Höhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0